Gry


[Gry]


Porady do Evila (multi)

[blok]Podstawa: zapomnij o wszystkim, do czego się przyzwyczaiłeś w singlu. Multi to niby ta sama gra, lecz zasady są zupełnie odmienne.
Porady podzielone są na 4 części:
I Schemat rozgrywek na multi.
II Trochę mojego ględzenia.
III Opis umiejętności i schemat tworzenia postaci.
IV Wskazówki ogólne.
Więc do rzeczy.

W multi można grać samemu lub z max pięcioma osobami (razem 6). Doświadczenie jest dzielone sprawiedliwie (co nie znaczy równo- inteligencja i zawansowanie postaci ma na to znaczący wpływ) pomiędzy wszystkich uczestników „zajazdu”:P.
Żeby grać w tym trybie nie trzeba mieć połączenia z internetem, więc każdy może się tu spróbować.
Zadania są rozwinięciem historii Zaka- poznajemy dalsze losy postaci, z którymi się spotkaliśmy w trybie single.
Jeżeli chcemy grać bez konfliktów z innymi, powinniśmy poznać( i przestrzegać) kilku zasad, które (niepisanie) obowiązują. Nie będę ich tu przepisywał; i tak świat EI wie, że mam je (a raczej jedną z nich) w głębokim poważaniu. A dlaczego? Historia jest długa, więc troszkę streszczę:P

Razem z kumplem graliśmy na multi (kiedy nie miałem jeszcze netu) i sami musieliśmy dać sobie radę (a zadania są z myślą o kilku postaciom w drużynie). I wtedy to było kombinowanie:, w jaki sposób najszybciej zdobyć expa i kasę (były nawet próby oszukania trolli fajerwerkami- sukcesem było dojście do zwłok posłańca, tylko dojście;P).
Broń i ubranie musiały być wysokiej jakości i adekwatna do zdobywanych funduszy (co znaczy, że nie warto dobrą bronią bić słabego wroga, z którego nic nie mamy- koszty naprawy będą większe niż zasoby finansowe). Normalne było posiadanie rękawic i butów z czarnego trola (nie tanie (około 10 tyś), ale praktycznie się nie psują i na Gipath są doskonałe). Ale na necie ta sytuacja jest nie do pomyślenia.
Cały czas wyzywanie od oszustów (bo masz białe zamiast pomarańczowe futro) bywało upierdliwe. Radą na to było znalezienie grupy porządnych ( i to naprawdę porządnych-. Raziel, Lolita, Julia, Rzeźnik, Mikes, Suchy) i tylko z nimi grać.

W singlu dostaliśmy gotową postać, tutaj tworzymy ją od podstaw. Pierwszą rzeczą jest rozdzielenie punktów pomiędzy statystyki: Siłę, Zręczność i Inteligencje. Każda z nich ma 25 punktów (standardowo) i żeby dodać do jednej, musimy coś wziąć od innej. Najwięcej (na początku, potem można zwiększyć o 3) możemy dać 35, a najmniej 15.
Siła- wpływa na zadawane obrażenia (znikomy wpływ), zdrowie (ważne) i wagę wyposażenia, które można unieść na sobie.
Zręczność- ilość wigoru, działanie, bonus do ataku (bardzo ważne, maksymalnie może być +13).
Inteligencja- ilość zużywanego wigoru podczas rzucania czaru (trzeba pamiętać), ilość zdobywanego expa( ważne i upierdliwe, możesz być silny i zdobywać 50%, lub cienki z 145%), premia/kara do szkół magii (szczególnie ważne przy grze z 15 pkt).
Dodane punkty kreują postać (styl) jaką zamierzasz grać. Żeby nie popełnić żadnego błędu, opiszę tu te, które najbardziej się liczą w jaskini (uprzedzam, że mogą wzbudzać pewne kontrowersje wśród malkomentów [ hi David]).
Kusznik- siła 15, zręczność 35. Umiejętności: zręczność, działanie, zdrowie, kusza. Dobra diamentowa kusza z paraliżem (a co, zawsze to zatrzyma) i silnym wojem w charakterze ściany (musi mieć osłabienie).
Włócznik- siła 25-30, inteligencja 15, zręczność 30-35. Zdrowie, włócznia, zręczność, obciążenie( ale tylko do uniesienia żelaza), regeneracja.
Mag- siła 15, inteligencja 35. Zdrowie, wigor, odnowa, magia kwasu, obciążenie na I poziom( najlepsza skóra)
Obrońca- siła 35, inteligencja15. Broń z wysoką premią do obrony, siła, zdrowie, regeneracja. W zbroi leczenie, regeneracja, leczenie, siła, leczenie, i kilka mikstur leczenia.
Czego nie robić: nie dawaj w umiejętności: cios w plecy- na początku jest bardzo dobry, ale na jaskini prawie każdy ma widoczność dookoła, noktowizja- psu na budę, zupełnie nieprzydatna, te, z których nie skorzystasz: 2 rodzaje broni lub magii; zmieniać rodzaj broni, kiedy już wybraliśmy ( i daliśmy punkty) w inną, dawać punkty do łuku (bo kusze są lepsze).

Uwagi końcowe: staraj się zbyt ciężko nie ginąć, tracisz wtedy expa; nie śpiesz się z dodawaniem doświadczenia do umiejętności- masz czas; zwiększaj systematycznie broń kontaktową/łuk i kuszę/daną magię(zwłaszcza elementarną); graj sam albo z kimś z równym poziomem; porywać się na zbyt silnych wrogów nie jest zbyt inteligentne; w broń włóż osłabienie ( a jeżeli masz ekipę, to różne czary się przydadzą), a w zbroję leczenie i siłę (i co uznasz za stosowne).
Życzę miłych kompanów do gry;P.

[/blok]


Autor: 26


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności