[blok]Na początek chciałbym zauważyć jakimi klawiszami posługujemy się podczas gry:
KLAWISZE RUCHU:
A - krok w lewo
D - krok w prawo
S - krok w dół
W- krok w górę
Enter na klawiaturze numerycznej - widok z oczu { gdy przytrzymujemy klawisz} działa też dla Bannera.
KLAWISZE ATAKÓW HULKA NA KLAWIATURZE NUMERYCZNEJ:
4 - cios pięścią
6 -chwycenie wroga\ przedmiotu
8 - strzał gamma
Spacja - skok
KOMBINACJE ATAKÓW HULKA DOTYCZĄCE ŻOŁNIERZY :
1}Rzut wrogiem - będąc przy przeciwniku chwytamy go klawiszem 6, a następnie naciskamy ten klawisz ponownie. Jeżeli w pobliżu znajduje się jeszcze jakiś wróg { a jest tak zawsze} Hulk powinien automatycznie wyrzucić trzymanego w dłoni w kierunku innego, zadając również obrażenia tej innej jednostce.
Skala obrażeń : niska
Ilość pokrzywdzonych ciosem : 2 jednostki
2}Wgniecenie wroga w ziemię - chwytamy wroga klawiszem 6 i naciskamy 8. Wróg zostaje wgnieciony w ziemię.
Skala obrażeń : maksymalna
Ilość pokrzywdzonych ciosem : 1 jednostka
3} Obicie po twarzy - chwytamy wroga klawiszem 6 po czym naciskamy 4. Wróg każdorazowo otrzymuje cios pięścią w twarz. Wystarczy szybka seria zakończona automatycznym ciosem z główki i mamy wroga z głowy.
Skala obrażeń : W zależności od ilości ciosów
Ilość pokrzywdzonych : 1 jednostka
4}Szarża - Szybkim ruchem wciskamy dwa razy klawisz kierunku i widzimy jak Hulk szarżuje z nastawionym ramieniem. Niedaleko wroga wrogów naciskamy czwórkę i widzimy jak Hulk uderza z wyciągniętej pięści.
Skala obrażeń : duża
Ilość pokrzywdzonych : zazwyczaj 1 jednostka, lecz przy dużych skupiskach wrogów zdarza się kilka.
5}Małe trzęsienie ziemi - naciskamy klawisz kierunku, po czym naciskamy wszystkie 3 klawisze odpowiedzialne za ciosy. Hulk uderza w dane miejsce powodując malutkie trzęsionko przewracające i zadające obrażenia najbliższym wrogom.
Skala obrażeń : mała
Ilość pokrzywdzonych: kilka jednostek.
6} Powietrzne uderzenie pięścią - podskakujemy spacją i naciskamy 4. Hulk uderzy z powietrza we wroga w kierunku którego jest ustawiony. Kierunek uderzenia można zmieniać w powietrzu strzałkami.
Skala obrażeń : Bardzo duża
Ilość pokrzywdzonych : 1 jednostka
7} Powietrzne uderzenie w ziemię - podskakujemy i naciskamy 8. Hulk uderza w ziemię wywołując małe trzęsienie.
Skala obrażeń : Mała
Ilość pokrzywdzonych: kilka jednostek
8} Cios specjalny - gdy poziom furii Hulka osiągnie maksimum wykonajcie zwykłe trzęsienie ziemi. Dzięki jego furii zyska niesamowicie duże pole działania i siłę.
Skala obrażeń : Maksymalna
Ilość pokrzywdzonych: wiele jednostek.
Powyższa ściągawka dotyczy jedynie postaci żołnierzy i to na poziomach trudności większych niż easy. Radzę pamiętać ,że chwytowe kombinacje ciosów działają również na wrogów innych niż żołnierze, tyle że u nich niektóre cisy mogą prezentować się inaczej. Pamiętaj także o tym , że prawie każdy cios ma regulowany poziom siły uderzenia, który da się regulować przytrzymując klawisz odpowiedzialny za cios. Oczywiście zaprezentowane ciosy nie stanowią ich całej liczby - która jest wielka. Nie zapominajmy także o ciosach które możemy wymierzać znalezionymi przedmiotami. Owych ciosów dokonujemy za pomocą standardowych klawiszy ataku.
A więc miłego odkrywania innych ciosów, a także walki. HULK CHCIEĆ BIĆ!
Nosząc w ciele bestię - czyli gramy Bannerem
Na początku zapoznajmy się z klawiszologią owej postaci:
A - krok w lewo
D - krok w prawo
S - krok w dół
W- krok w górę
Spacja - skradanie się
8 - interakcja z otoczeniem {chwytanie skrzynek, przesuwanie wajch }
4 - ciosy pięściami
6 - duszenie wroga { gdy działasz niezauważenie} uderzenie kolanem w krocze {podczas otwartej walki}
Enter - widok z oczu bohatera
Kilka dobrych rad WujDansa :
- pamiętaj o tym żeby starać się unikać otwartej walki. Bo o ile z pierwszymi napotkanymi na początku gry żołnierzami {których jedyną bronią są pięści} jakoś dasz sobie radę , tak już raczej nie poradzisz sobie z kilkoma żołnierzami uzbrojonymi w karabiny - czyli jak dobrze wiadomo broń dystansową.
- turlanie się { domyślnie dwukrotne, szybkie naciśnięcie klawisza kierunku} jest szczególnie przydatne przy przekraczaniu snopów świateł reflektorów.
- pamięć i wzrok twoich nie działają najlepiej - jeżeli któryś cię zauważy i zacznie ścigać uciekaj jak najdalej, a najlepiej gdzieś się ukryj. Gdy znikniesz mu z pola widokowego będzie się jeszcze chwilę rozglądał, a po chwili wróci do swoich zajęć.
- pamiętaj że w niektóre miejsca możesz dostać się tylko podsuwając w nie odpowiednie skrzynki { na szczęście gra podpowiada co i kiedy trzeba zrobić}
- Jako Banner o wiele częściej niż Hulk napotykasz dodatkowe całe życia. { credits} Rozglądaj się więc za niebieskimi, świecącymi kulkami.
Życzę ci powodzenia i mam nadzieję że nie dasz się zauważyć i zabić , a wszelkie twoje działania przebiegną perfekcyjnie.
[/blok]
Autor: 150
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.