RPG


[GryRPG]


Rzuty na kostkach KX, przy użyciu K6.

[blok]Problemem dla wielu graczy, dajmy na to Warhammera, jest brak kostek. Są potrzebne wieloboczne, a te dość trudno dostać i są droższe, niż zwykłe. Aczkolwiek, czego dowodzi moja grupa, o nazwie roboczej Turin’s team, da się grać tylko i wyłącznie na kostkach K6 (Ci, którzy nie rozumieją, niech nie czytają dalej).
Przedstawię teraz wszystkie kombinację KX z Warhammera, a także jedną pomocniczą(K5), używając tylko i wyłącznie K6. Oto i one:
K2: rzuć K6. Jeśli wynik będzie mniejszy niż 4- wypadło 1. Jeśli 4 lub więcej: 2.
K3: rzuć K6. Wynik 1,2=1; 3,4=2; 5,6= 3.
K4. rzuć K6. Jeśli wynik wynosi 5 lub 6, powtórz rzut.
K5: rzuć K6. Jeśli wynik wynosi 6, powtórz rzut.
K6: rzuć K6. (łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał...)
K8: rzuć K4 (patrz wyżej), poczym K2(patrz wyżej). Jeżeli wypadło 1, zakończ rzut. Jeżeli 2, rzuć raz jeszcze K4, dodając wynik pierwszego K4 do drugiego.
K10: rzuć K5 (patrz wyżej), poczym K2(patrz wyżej). Jeżeli wypadło 1, zakończ rzut. Jeżeli 2, rzuć raz jeszcze K5, dodając wynik pierwszego K5 do drugiego.
K20: rzuć K100 (patrz niżej). Wynik zaokrąglij do najbliższej wielokrotności 5, poczym podziel przez 5.
K100: rzuć dwukrotnie K10. Pierwszy wynik oznacza dziesiątki, a drugi natomiast jedności (sposób podany w podręczniku do Warhammera).
Kostki K9 i K7, a także kostki od K11 do K19, a także te od K21 do K99 uznałem za niepotrzebne.
By Turin’s team.*
Reszta grupy nie interesuje się innymi aspektami fantastyki, wiec pozwoliła mi otrzymać punkty za ten artykuł.
[/blok]


Autor: 154


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności